søndag den 5. september 2010

Nyt layout på bloggen

I disse dage leger jeg lidt med layoutet på bloggen. Er ikke tilfreds, men omvendt ved jeg heller ikke præcist, hvad jeg vil have.... Der er så mange i blogland, der får lavet fint design af hende her og det smitter - jeg vil også have en fin blog!

Mit headerbillede med de små lilla blomster er egentlig sengetøj fra jeg var lille. Jeg pønser lidt på at forvandle det til noget til lillepigen. Mere om det senere :)

Jeg skal med min lille familie på loppemarked i dag, men først skal jeg have overstået en lille løbetur GISP! :) Hvad skal du lave?

Ha' en skøn søndag!

3 kommentarer:

  1. Hej Marie,
    Sikke en flot blog - kunne se at du har været inde og "besøg" mig...dejligt:-)
    Har lige læst din blog igennem, sikke en dejlig måde du skriver på...jeg har meldt mig som fast læser med det samme (og min blog er også ret ny, så jeg ved hvordan det er:-)
    Håber vi skrives ved..
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Hej Marie tak for at du ville være min faste læser. tilmelder mig også gerne hos dig.. Har også lige leget med nyt layout, men der er så mange ting som jeg ikke ved hvordan man gør.. Håber jeg lærer det hen ad vejen...

    SvarSlet
  3. Skønt med kommentarer - tak for det og fordi I har tilmeldt jer som faste læsere! :) Det varmer!
    Malene, tak for dine søde ord!!
    Lise: Jeg famler mig også frem, men lærer lidt undervejs. Mit problem er, at jeg hele tiden bliver inspireret af andres layout, men at jeg ikke kan finde ud af at føre idéerne ud i livet..

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)