tirsdag den 21. september 2010

Lagersalg!!!

Det bedste ved at være på lagersalg er, når man bagefter regner ud, hvor mange penge man har sparet :)

I weekenden drog manden, lillepigen og jeg på Wheat lagersalg. Og det blev til en del tøj til smuksakken....ok, ret meget! Butiksprisen på det jeg købte var lidt over 2800 kr, men jeg slap med 700 kr, og så er der for alvor noget ved at shoppe :)

Et lille udpluk af det nye til lillepigens garderobe:



Der er snart Småfolk lagersalg, og jeg glæder mig! Det er ynglingsmærket, så jeg tager gerne hele vejen til Holbæk, heldigvis sammen med min søde kusine.

Manden min slipper i denne omgang, det tror jeg, han er ret godt tilfreds med. Han var svært ved at se sjove i kvinder i hobetal, der alle pisker rundt for at finde alt det bedste til de små poder. Og i situationen kan jeg godt forstå ham, men når man kommer hjem med tøjet, er det det hele værd!

Er du til lagerslag?


Billedet er taget til Wheats lagersalg i foråret.

4 kommentarer:

  1. Må indrømme, at jeg ikke har deltaget i mange af slagsen..Men du får da skærpet min lyst til at prøve igen :-)

    SvarSlet
  2. Har tænkt på at tage afsted flere gange, men har aldrig fået det gjort. Men denne gang SKAL jeg til lagersalg hos Småfolk :)
    Hvor var der Wheat lagersalg? Rigtig fine ting du har købt, og dejlig meget sparet :)

    SvarSlet
  3. Wheat lagersalg er ude ved Nordhavn st. Jeg er med i denne gruppe på Facebook, så får jeg al lagersalg info fra Wheat :)

    http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=60644237708

    SvarSlet
  4. Og der er jo også ESL og IdaT - det bliver en fest:D

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)