lørdag den 4. september 2010

Kender du det?

Jeg skulle egentlig bare i Tiger for at købe servietter til lillepigens dåb.....
















Alligevel blev det også til disse fine klude med kløver og hjerter











Og søreme om det ikke også blev til en del kort - når de er SÅ fine, og når der er 3 for en ti'er, så er det svært at begrænse sig....



Og sødt tape kan man altid bruge......

Og pludselig var der også oliemaling i kurven........


...........sammen med fnugruller, klemmer og gaffatape.....

Hvorfor går det altid sådan, når jeg er i Tiger eller Søstrene Grene?

2 kommentarer:

  1. Velkommen i klubben :) Både shoppe- og blogklubben:)
    Men ind imellem er det faktisk praktisk at have de ting, for lige pludselig står du og mangler dem. I går da min spand sprang læk, var det jo fedt, at min søn havde købt gaffel tape, som han kalder det. For så kunne vandet sagtens blive i spanden indtil jeg nåede op af trappen :)

    SvarSlet
  2. Onkel Anne du har helt ret! :) Og det er jo billige sager ;)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)