tirsdag den 28. september 2010

Billeder fra en skøn weekend




Jeg har haft en rigtig hyggelig weekend med familiebesøg.

Og så har Manden min og jeg været på vores første date, siden lillepigen kom til verden. I weekenden var vi ude at spise brunch på Måltid, mens min mor passede. Ava sov dog, mens vi var væk, til min mors store ærgrelse :)

Jeg er meget misundelig på alle de fine ting, der bliver hæklet her i blogland, så nu har jeg fået lidt hækle introduktion af min mor. Efter min lille test på billedet herover, vil jeg forsøge at kaste mig ud på det dybe...

2 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig weekend. Hvis du ellers har mod på det giver jeg gerne anvisninger på patchwork-nåleuden :-)

    ps. har lige været nede i stofbutikken www.stjernestoffer.dk og købe 200 stk. karton-firkanter i 7x7cm til et nyt projekt - i hvertfald skal jeg lave en pude :-)

    SvarSlet
  2. Åh, ja tak Pia, det vil jeg super gerne have!! :)

    Glæder mig til at se din pude :)

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)