søndag den 15. august 2010

Lækker post dag

Kender du det, at man går og venter på at få et spændende opkald, et spændende brev eller en uventet pakke? Det skete for mig i går!

Ud over to andre lækre pakker, som jeg vender tilbage til, lå der i postkassen en tyk foret kuvert uden afsender. Uh, min nysgerrighed var vakt! Det viste sig at være et fint sæt tøj til Ava og et sødt kort fra min svigerfars søster, der lige ville ønske os tillykke med prinsessen. Så sødt og helt uventet.

Alt i alt en super post dag, da postkassen også gemte på noget ej sikke lej tøj, jeg havde købt på udsalg og noget papir og tapet fra Papir og tapet , som nu pryder lillepigens værelse.



I det hele taget kan jeg godt se, at den her barsel bliver en dyr affære med alt den netshopping..... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)