fredag den 13. august 2010

Guldklumpen er landet i vores turban

Jeg nåede lige at lancere denne blog og være 3 dage på barsel, da Ava kom til verden. Prinsessen kom en lille måned før tid, og overraskede alle - ikke mindst min jordemor som dagen forinden sagde, at jeg ikke ville føde foreløbig. Ava vil frem i verden, ingen grund til at putte i mors mave, når nu man nu er færdigbagt :)

Hun er en dejlig lille en, og jeg nyder at gå hjemme med hende. Vi ville ikke vide kønnet under graviditeten, så nu kribler det i mig for at skifte noget af det hvide, beige og brune tøj ud med noget mere tøset. Ind med lila og pink, jeg må i gang med at kreere noget til hende :) Symaskinen er fundet frem, og jeg har masser af planer. Hurra - er tilbage i blogland!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)