onsdag den 18. august 2010

En sættekasse bliver til

Da jeg gik på barsel havde jeg 1000 projekter, jeg skulle nå, inden min lille guldklump kom. Sådan gik det bare ikke, den lille prinsesse havde travlt med at komme til verden :)

Men en af de få projekter jeg nåede, var at lave en sættekasse til hendes værelse. Havde længe savlet over dem på diverse blogs og på Trendsales, men syntes de var for dyre.

Min svigerinde forbarmede sig over mig og donerede sin gamle sættekasse til mig, manden min stod for at spraymale den og jeg hyggede min med at finde det rigtige tapet og papir bl.a. på Trendsales, på Papir og Tapet og i Grønlykke.

Er du hoppet på sættekasse bølgen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)