onsdag den 25. august 2010

Bland-selv-stoffer!!!

Jeg føler mig stadigvæk rimelig ny her i blogland og i krea-verdenen især. Derfor suger jeg til mig alle steder, mens jeg overvejer, om de forskellige fine projekter jeg støder på, mon er noget, jeg kan finde ud af. Og ikke mindst hvor jeg kan købe de forskellige "ingredienser" billigt.

Lige nu er jeg så småt gået i gang med at sy en stofslange til lillepigen af en masse forskellige stofrester, og til min store jubel har jeg opdaget, at man i Ikea kan købe vej-selv-stof! HAPPY DAYS! (er garanteret den sidste i blogland, der har fundet ud af det). Det er helt perfekt til mit slangeprojekt  - en masse blandede blocher til ingen penge :)

Her til aften har jeg været i gang med at klippe stoffet til.


Min mormor strikkede en slange til mig, da jeg var lille, men den er desværre gået tabt. Derfor må jeg i gang ved symaskinen, for jeg ikke kan strikke. Opdatering følger (hvis slangen altså overlever at komme i hænderne på mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)