lørdag den 12. juni 2010

MÆND!!

Med en terminsdato, der så småt nærmer sig, er jeg stille og roligt begyndt at pakke den berømte taske til fødegangen. Har læst flere steder, at det er en god idé at tage lidt snacks med, da udbuddet ikke er overvældende på hospitalet. Derfor bad jeg manden min om at overveje, hvad han ville have med, og her er, hvad han kom hjem med:


3 pakker cookies!! :) Jeg kan ikke lade være med at grine af ham, jeg tænkte mere nogle kiks og måske noget frugt. Han kunne lige så godt komme med popcorn og cola til forestillingen..... Men som manden praktisk siger, så kan det jo også være jordemoderen har brug for lidt til blodsukkeret :)


1 kommentar:

  1. Hej Marie - tak for din søde kommentar. Jeg vil blot nævne at en kold cola har været rigtig dejligt ved mine 3 fødsler. Jeg havde overhovedet ikke lyst til at spise noget men lidt flydende sukker gav lidt ekstra energi :-) Held og lykke med det hele. Kh. Mette

    SvarSlet

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)