onsdag den 9. juni 2010

Fredage og lørdage som gravid

Efter jeg er blevet gravid har mine fredage og lørdage ændret sig en hel del i forhold til, før jeg blev gravid. Har ikke den samme energi til at være ude til kl. sent, og selvsagt ryger der ikke alkohol ned, så bliver alle andre alkoholdrikkende bliver lidt træge at høre på ud på de små timer. Derfor har jeg haft mange weekend hyggeaftener i sofaen med blog læsning :)

Nå, men i lørdags havde jeg den skønneste lørdag længe. Den kræver lidt forhistorie. Da jeg fyldte 30 år i januar fik jeg 5 forskellige oplevelser af manden min: En tur til Nice, koncertbilletter med Andrea Bocelli (ja, ved godt at jeg er den eneste under 60, der kan lide ham :) en tur på restaurant, stand up med Mick Øgendahl og en skovtur i Dyrehaven. Grunden til at det netop var 5 oplevelser var en for hver måned, frem til vores lille skat kommer til juli. Synes det var en super gave, sådan noget er han altså god til :)

Tilbage til i lørdags hvor tiden var kommet til skovtur i Dyrehaven. Vi pakkede en lækker madkurv (incl. alkoholfrie øl til mig - i takt med varmen bliver jeg mere og mere glad for dem!!) og sad bare og hyggede inden turen gik til Ulvedalene, hvor vi så udendørsforestillingen De Tre Musketerer. Super dag og aften - som jeg kan leve højt på længe :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak din kommentar, den luner!
- det er skønt at følge med i, hvem der kigger forbi :-)